Yoga

Η yoga ήρθε στο σύγχρονο δυτικό κόσμο από την Ινδία. Είναι μια διαδικασία που περιλαμβάνει το συγχρονισμό αναπνοής με μια σειρά στάσεων σώματός. Με αυτό τον τρόπο γίνεται αποτοξίνωση μυών και οργάνων και βελτιώνεται η κυκλοφορία του αίματος. Προσφέρει ένα δυνατό, ισορροπημένο, ευλύγιστο σώμα και ένα ήρεμο μυαλό. Κατάλληλο για όλους και για άτομα με προβλήματα στη μέση και τον αυχένα

Ashtanga Yoga:

Η Ashtanga Yoga είναι ένα σύστημα της γιόγκα που ήρθε στο σύγχρονο δυτικό κόσμο από την Ινδία από τον Sri Κ. Pattabhi Jois . Αυτή η μέθοδος της γιόγκα περιλαμβάνει το συγχρονισμό της αναπνοής με μια συγκεκριμένη προοδευτική και δυναμική σειρά από στάσεις-μια διαδικασία που παράγει έντονη εσωτερική θερμότητα, ένα είδος εσωτερικού καθαρισμού και αρκετό ιδρώτα που αποτοξινώνει τους μυς και τα όργανα. Το αποτέλεσμα είναι η βελτιωμένη κυκλοφορία του αίματος, μυϊκή ενδυνάμωση, σύσφιξη και ευλυγισία. Προσφέρει ένα ελαφρύ, ευλύγιστο και ισχυρό σώμα και ένα ήρεμο μυαλό. Απευθύνεται σε αρχάριους με καλή φυσική κατάσταση που θέλουν να ξεκινήσουν ένα πιο δυναμικό είδος yoga προσαρμόζοντας τις στάσεις στο επίπεδό τους και ακούγοντας το σώμα τους και σε προχωρημένους που θέλουν να εξελίξουν την πρακτική τους και να εμβαθύνουν στις asanas ( σωματικές στάσεις γιόγκα).

Hatha Yoga Pranayama (τεχνικές αναπνοής) :

Η Hatha προέρχεται από τις σανσκριτικές λέξεις «Ηa» που σημαίνει ο ήλιος και «Τha» που σημαίνει «σελήνη». Το «Ηa» αντιπροσωπεύει την ηλιακή ενέργεια στο σύμπαν και αντίστοιχα τη σωματική ενέργεια στον άνθρωπο. Το «Tha» αντιπροσωπεύει την σεληνιακή ενέργεια στο σύμπαν και αντίστοιχα τη νοητική-συναισθηματική ενέργεια στον άνθρωπο. Ο κύριος στόχος της Hatha Yoga είναι η εξισορρόπηση των δύο αυτών ενεργειών. Η πρακτική της περιλαμβάνει μια σειρά από σωματικές στάσεις (asanas), τεχνικές αναπνοής (pranayama) και διαλογισμού, o συνδυασμός των οποίων επιφέρει ισορροπία στο σώμα και το νου. Μέσα από τις στάσεις και τις τεχνικές αυτές βελτιώνουμε τη στάση του σώματος, ευθυγραμμίζουμε τη σπονδυλική μας στήλη, δυναμώνουμε το μυϊκό μας σύστημα αποκτούμε ευλυγισία και καταπολεμούμε το στρες. Απευθύνεται σε μαθητές όλων των επιπέδων.

Aerial Yoga :

Ελάτε να πετάξουμε με εναέρια Yoga! Η Γιόγκα αποκτά παιχνιδιάρικο ύφος εφαρμόζοντας στάσεις Yoga και ακροβατικές κινήσεις στον αέρα με τη βοήθεια μιας υφασμάτινης αιώρας. Η Aerial Yoga ανακουφίζει τις εντάσεις των μυών και τους πόνους της μέσης, βελτιώνει την καλή κυκλοφορία, ενδυναμώνει όλο το σώμα και αυξάνει την αντοχή και την ευλυγισία. Απευθύνεται σε μαθητές όλων των επιπέδων.

Vinyasa yoga:

Η vinyasa flow yoga εντάσσεται στην κατηγορία της Hatha yoga, του κλάδου εκείνου της γιόγκα που απευθύνεται στο σώμα. Η λέξη vinyasa σημαίνει, κίνηση σε συγχρονισμό με την αναπνοή. Η μετάβαση δηλαδή από την μια στάση (asana) στην επόμενη γίνεται μέσα από την εισπνοή ή εκπνοή. Η ανάσα είναι αυτή που οδηγεί την κίνηση και σε αντίθεση με τα πιο στατικά είδη γιογκα, oι asanas τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργείται μια μαλακή και ρυθμική ροή ενέργειας. Η σύνδεση αυτή ανάσας και κίνησης καθοδήγεί τον μαθητή προς ένα σύστημα σωματικής και ενεργειακής ευθυγράμμισης, που τον οδηγεί να ανακαλύψει όλο το κρυμμένο του δυναμικό τόσο στην διάρκεια της πρακτικής, όσο και μετά το τέλος της. Ελάτε με άνετα ρούχα. Έχετε μαζί σας μια πετσετούλα. Μην φοράτε κοσμήματα που μπορεί να σας εμποδίζουν ή να σας τραυματίσουν. Μην φοράτε βαριά αρώματα. Είναι σημαντικό να μην έχετε φάει κύριο γεύμα τουλάχιστον 3 ώρες πριν. Να έρχεστε 10 λεπτά νωρίτερα πριν την έναρξη του μαθήματος.

Ταϊλανδέζικο μασάζ (Thai massage)

Το ταϊλανδέζικο μασάζ είναι μια παραδοσιακή μορφή μασάζ, η οποία προέρχεται από την Ταϊλάνδη. Προέκυψε από έναν συνδυασμό επιρροών από Ινδία, Κίνα και παραδόσεις της Ταϊλάνδης. Η αρχαία παραδοσιακή Ταϋλανδέζικη μάλαξη είναι τεχνική ολιστικής ρεφλεξολογίας με πιέσεις (πιεσοθεραπεία) που συνδυάζει ταυτόχρονα και παθητικές διατάσεις- παθητικές ασκήσεις γιόγκα.

Ποια τα οφέλη του Ταϊλανδέζικου μασάζ (Thai massage);

  •  Δημιουργεί αίσθημα ευεξίας και αναζωογόνησης.Οι περισσότεροι επαγγελματίες αθλητές γνωρίζουν πολύ καλά την αξία του να είναι σε εγρήγορση και να αισθάνονται αναζωογονημένοι πριν το συναγωνισμό.
  • Μετά από εξοντωτική άσκηση βοηθά τους μύες να αποβάλουν ευκολότερα τις τοξίνες και αποτρέπει την ακαμψία και τον πόνο που εμφανίζεται το επόμενο πρωί.
  • Ανακούφιση από στρες & πίεση
  • Ανακούφιση από ημικρανίες, πονοκεφάλους
  • Βελτίωση του ύπνου
  • Ανακούφιση του μυο-σκελετικού πόνου (πλάτη, μέση, αυχένας, ώμοι, πόδια)
  • Βελτίωση ,ακόμη και εξαφάνιση αυχενικών προβλημάτων, δυσχερειών σπονδυλικής στήλης, τενοντίτιδας, επικονδυλίτιδας και αρθρίτιδας.
  • Τεντώνει τους μύες στο αρχικό τους μέγεθος
  • Αποκαθιστά την κινητικότητα των αρθρώσεων
  • Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και τονώνει τη δραστηριότητα του νευρικού συστήματος
  • Ως αποτέλεσμα καλής κυκλοφορίας του αίματος, επιβραδύνεται η διαδικασία γήρανσης, ιδιαίτερα στις ρυτίδες του δέρματος.
  • Αποτοξινώνει τον οργανισμό ενεργοποιώντας το λεμφικό σύστημα του οργανισμού
  • Προσφέρει ευκινησία, ευλυγισία και ευεξία

Διατροφή:

Η σχολή μας παρέχει διατροφολογική παρακολούθηση με εξατομικευμένα προγράμματα διατροφής για αθλήτες, χορτοφάγους, παθολογικές καταστάσεις , απώλεια-αύξηση βάρους και μείωση ποσοστού λίπους.

Τα οφέλη μιας σωστή υγιεινής διατροφής τόσο για τη σωματική όσο και την πνευματική υγεία του ανθρώπου, τις αυξημένες αθλητικές επιδόσεις και την βελτίωση της εξωτερικής εμφάνισης είναι γνωστά σε όλους .

Η σωστή διατροφή μπορεί να  μειώσει τη συχνότητα εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων και εγκεφαλικών επεισοδίων, να μειώσει τα επίπεδα τριγλυκεριδίων, χοληστερόλης και αρτηριακής πίεσης, να αυξήσει στο μέγιστο τις επιδόσεις των αθλητών αλλά και να επιβραδύνει τη γήρανση και να βελτιώσει την κοινωνική ζωή του ατόμου.